piątek, 20 kwietnia 2012

Decoupage earings / Kolczyki decoupage

Decoupage earings / Kolczyki decoupage

Witajcie, dzis przedstawie Wam kilka nowych par kolczykow wykonanych technika decoupage. Okazuje sie, ze najlepiej czuje sie w tej technice. Dopiero raczkuje, wciaz sie ucze, ale sprawia mi to tak wielka radosc i satysfakcje.

Bialo-czarne kolczyki z tradycyjnym wzorem oraz drewnianym bialym koralikiem.
Black and white earings with traditional design.
Made in decoupage technique from wood.



Nastepna para to wiosenny wzorek kwiatowy z rozowa perelka. 
Przod i tyl kolczykow roznia sie od siebie.
Next pair of wooden earings has spring design and pink pearl. 
Back and front of earings is different





Trzecia para to brazowa wariacja :) z drewnianym koralikiem.
The third pair is in brown colour with brown wooden bead.


Dziekuje za wziecie udzialu w moim Candy, jestem przeszczesliwa, ze tyle chetnych osob sie zglosilo :) Powinnam powiedziec kobitek, bo jeszcze mezczyzna do mnie chyba nigdy nie zawital hi hi :)
Jest jeszcze tydzien by sie zglosic, wiec serdecznie zapraszam.
Zycze milego popoludnia i tworczego tworzenia.
Nie zapomnijcie kochane o odpoczynku, czasem mam wrazenie, ze tworzenie odbywa sie u mnie non stop. Na dzis koniec :) Ide dzialac z moja corcia. Zrobie cos z Nia i dla Niej.

6 komentarzy:

  1. Moja przyjaciółka też zajmuje się decoupage'm i twierdzi, że jak już się zacznie, to nie można skończyć :) Piękne początki, a moim faworytem są te pierwsze, biało - czarne kolczyki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolczyki, bardzo spodobała mi się biżuteria w nutki na jednym z Twoich postów-rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne te kolczyki, a szczególnie ostatnia para - śliczne! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne te kolczyki mnie się te pierwsze podobają choć te kwiatowe też urzekające

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne te kolczyki:) te z kwiatami takie romantyczne:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za odwiedziny.
    Piękne kolczyki :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń